Tentang Saya.

13233076_10209138733404077_3963881918673370863_n.jpg

Bismillah.

Assalamu’alaikum wbt & Salam Sejahtera.

Nama saya Noor Shafawati, dipanggil Shafa je. Saya merupakan pengedar produk Herbalife sejak tahun 2011. Dan tahun ini merupakan tahun ke-5 saya bersama dengan Herbalife.

Bagaimana saya bermula?
Segalanya bermula apabila saya berhadapan dengan kesukaran untuk bergerak setelah saya menjalani pembedahan buku lali dan mama serius  untuk menurunkan berat badan.

Ramadhan 2011 adalah titik perubahan kami. Dengan menggantikan hidangan sahur dan berbuka dengan shake Herbalife berserta pemantauan oleh coach kami, saya turun 5kg dan merasakan lebih bertenaga dan mama berjaya menurunkan berat sebanyak 15kg pada tahun itu. Alhamdulillah.

Maka bermulalah perjalanan hidup saya sebagai seorang coach Herbalife dan saya mula menghadiri seminar dan latihan Herbalife bagi memberikan khidmat yang terbaik kepada coachee-coachee saya.

Alhamdulillah, dengan kepercayaan bahawa hidup ini akan lebih bermakna dengan memberi, saya sudah berada di dalam Herbalife hingga kini; membantu ramai orang di luar sana yang ingin mengubah gaya hidup ke arah yang lebih sihat dan aktif.

Saya merupakan Coach Herbalife Kuala Lumpur sepenuh masa — onlice coaching di mana-mana sahaja melalui Whatsapp.
Produk Herbalife hanya boleh didapati melalui coach-coach yang berdaftar sahaja, tiada di kedai mahupun online. Coaching yang diberikan adalah PERCUMA.

Untuk bermula, boleh hubungi saya.

COACH SHAFA 019 211 2157 (SMS/Whatsapp)
FACEBOOK : Noor Shafawati Mufid
INSTAGRAM : @noorshafawatimufid

8078us_wellnescoach_lrg_full

* Hasil adalah tidak tipikal dan bergantung kepada individu.
** Produk Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit.

 

 

Leave a comment